ICON TECH: 08/26/15

Rabu, 26 Agustus 2015

Business is a subjective ' gift '

Business is a 'gift' which is subjective  the inherent subjectivity that made fondness to maintain business opportunities borned    which becomes a main fertilizer for their growth.    Even for someone who's very skilled in selling   He will involve he's  ' taste '   in choosing which potential that can be managed or which one that he will sell   with happy and self confidences   of course with references to the necessary data .

Perhaps and maybe we will have the same answer If there is someone trying to ask '    you rather sell a product that you create or make it with your own what ever you like     or try to sell  other people's products   ? '  .




Bisnis adalah  ' hadiah '  yang subjektif    sebuah subjektivitas melekat yang membuat kesukaan yang membuat sebuah peluang bisnis lahir   serta yang menjadi pupuk utama bagi pertumbuhannya. Bahkan untuk seseorang yang sangat terampil dalam menjual sekalipun  ia akan melibatkan  ' cita rasa nya' dalam memilih potensi mana yang bisa dikelola  atau yang akan dijual dengan suka hati  dan penuh percaya diri   tentunya dengan referensi data yang diperlukan.

Mungkin dan kali-kali aja kita bakal memiliki jawaban yang sama   jika ada seseorang yang coba untuk bertanya  ' Anda lebih suka menjual produk yang  Anda buat sendiri apa pun itu Anda suka   atau mencoba untuk menjual produk orang lain  ?  .  

Unique products


Evolution of business model innovation will keep continue escalate and this is an important feature since producers and consumers now have direct access and found their unilateral bilateral diplomatic strategic  relationship  which has mutually benefit between.   Reality  that increasingly dismissed  the pessimism  of  entrepreneurs to be assured that the  most unique  products  even say that is like as a 'mutant'  product or business model   will certainly still have a market   that is no less unique as well .





Evolusi inovasi model bisnis akan tetap terus meningkat dan ini merupakan fitur penting karena produsen dan konsumen sekarang memiliki akses langsung dan menemukan hubungan unilateral bilateral diplomatik strategis yang telah saling menguntungkan antara mereka.  Realitas yang semakin menepis pesimisme pengusaha :   diyakinkan bahwa produk yang paling unik sekalipun katakan saja ia sebagai sebuah produk  ' mutan '   dari model bisnis pasti masih memiliki pasar yang tidak kalah uniknya juga  .